اخبار

۱- یه نمایشگاه تو اصفهان هست که حتما باید شرکت کنم. از طرفی یه جلسه خیلی مهم هم دارم که نمی تونم نرم. 
۲- بعد از مدتها با منا چت کردم. انقدر چرت و پرت گفتیم که یادم رفت ازش بپرسم چیکار می کنه. ولی ترکی استانبولی خوب یاد گرفته!
۳- خانواده ام می خوان برن مسافرت. باز دوباره تنها می شم. عزا گرفتم که کی می خواد لباسامو اتو کنه یا برام غذا بپزه! البته با وجود این همه دختر خاله، غمی نیست احتمالا!!
۴- به نظرم این دختره پرزاد پیچازی تو این برنامه شبکه سه و نیم باید گیر من می افتاد تا حالیش می کردم دنیا دست کیه!! اعصابم از مسخره بازیهاش به هم می ریزه و متاسفم برای آقای کاردان که از چنین شخصیتی استفاده کرده!
۵- دنبال فیلم شب یلدا می گردم. توصیه شده که حتما ببینم.
۶- این هفته تو مسابقه فوتبال کامپیوتری، همه پسرخاله ها رو بردم.
۷- برای آموزش رانندگی ثبت نام کردم. به زودی گواهی نامه می گیرم تا ماشین رو هم بخرم. به قول بچه ها واسه دگمه می خوام کت بخرم!!
۸- دیروز با اون دختر شیرازی چت کردم. ساعت حدود ۹ شب بود که اومد و حدود یک ساعت و نیم حرف زدیم. راستش به نظرم از دستم شاکی بود و می خواست یه جوری نارضایتی خودش رو نشون بده!‌ به هر حال، من مثل همیشه باهاش برخورد کردم. خداییش من از مرموز بازی شدیدا بدم می آد!
۹- پسرخاله مجید هم رفت قاطی مرغا! از بین اون گروه فقط من موندم و عباس!
۱۰- یه کامپیوتر برام خریدن تو شرکت!‌ تا آخر هفته هم یه لپ تاپ درست و حسابی برام می خرن! خداییش بد نمی گدره ولی حق من خیلی بیشتر از اینهاست.
نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ق.ظ http://lahzeh.blogsky.com

من کلا به کل این شبکه سه و نیم حساسیت دارم...
من چه جوری برای ده تا مورد که هیچ ربطی به هم ندارن نظر بدم؟!
موفق باشی و شاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد