نمایشگاه جیتکس

بالاخره با هزار زور و زحمت تو نمایشگاه جیتکس شرکت کردم. دو روز اول رو از دست دادم ولی روزهای بعدی با آدمهای کله گنده ای برخورد کردم. شغلهای زیادی هم بهم پیشنهاد شد و دو تا شرکت هم تو دوبی بهم پیشنهاد کار دادن! یه دختر عراقی هم دیدم و هر کاری کردم که بهش پیشنهاد دوستی بدم نشد که نشد! یعنی روم نشد باهاش صحبت کنم! 
یه شب مهمان مایکروسافت بودیم، یه شب مهمان سوفوس و یه شب هم مهمان فورتینت! جاهایی رفتم که شاید اگه کارم این نبود، هیچوقت نمی تونستم برم! ابوظبی هم رفتم! عجب شهر باحالیه این ابوظبی!
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:11 ب.ظ http://saz.blogsky.com

سلام دوست عزیز
جدید ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت رو برای شما معرفی میکنم
مطمئن باش با روش من میتونی در همون مدتی که وبلاگت رو آپدیت میکنی از اینترنتی که مصرف میکنی پول در بیارید وبلاگ من تا امروز بیش از 12000 بازدید کننده داشته وخیلیها راضی بودند و شروع به کار کردند دیدنش که ضرر نداره سر بزن واگه راضی کننده بود شروع به کار کن در اینکار با روزی 15 دقیقه کار میتونی حداقل ماهی 200 هزار تومن در بیاری. دیدنش ضرر نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد