پارسال و امسال!

tum omitlerim, sendegdi

پارسال این کارا رو کردم:
1- کلاس زبان فرانسه رو شروع کردم.
2- دوره CCNA رو گذروندم!
3- قسمتی از مطالب CISSP و Reverse Engineering رو مطالعه کردم.
4- به مدیریت یک واحد رسیدم. از یه کارشناس به یک مدیر واحد تبدیل شدم!
5- مدیریت زمان، نیرو، هزینه، سخنرانی و ... یاد گرفتم.
6- سه تا مدرک بین المللی از شرکت سوفوس دریافت کردم.
7- به دوبی و لندن سفر کردم و تخصص فنی خوبی در زمینه آنتی ویروسها به دست آوردم. کتاب ویروس کشی رو هم خوندم.
8- با خدا روبرو شدم! خدایی که تو ذهنم بود رو تبدیل کردم به یه خدای دوست داشتنی!
9- یک شرکت به همراه دوستانم راه انداختم! گر چه هیچ اسمی از من اونجا نیست ولی سودش بهم می رسه!
10- مهمترین کاری که کردم این بود که به خودم یاد دادم که دنیا با من همون رفتاری رو می کنه که خودم ازش می خوام!

امسال چند تا کار انجام می دم:
1- گرفتن مدرک IELTS با نمره بالای هفت
2- گرفتن مدرک CCNA با نمره بالای 950
3- گذراندن دوره های CCNP و MCSE
4- مطالعه کتابهای CISSP، CEH، Reverse Engineering و ویروسها
5- سفر تفریحی به ترکیه، ایتالیا یا یونان و احتمالا سفر کاری به دوبی، انگلستان و فرانسه!
6- اتمام کلاس زبان فرانسه و آمادگی برای امتحان بین المللی
7- اقدام برای مهاجرت به کانادا یا در صورت امکان آمریکا
8- خریدن یک باب منزل مسکونی (به قول بنگاهیها!)
9- فرستادن پدرم به کربلا
10- سالم موندن!!!
و سعی می کنم پایه های زندگی مشترک رو بریزم. اگه خدا یاری کنه که چون می خوام می کنه، می خوام آماده بشم برای یه ازدواج موفق! از همه لحاظ آماده هستم به جز زمان! فقط مونده به توافق رسیدن با کسی که انتخاب می شه یا کسی که منو انتخاب می کنه!

نمی خوام برام آرزوی موفقیت کنید! جون آدمی که بخواد، به خواسته هاش می رسه! فقط کافیه بخواد و دنبالش باشه!

ask, sozle anlatilmaz
sevmeden yasalmaz
askda oyun olmaz

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیس جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ب.ظ http://ghasedakk.blogsky.com

خیلی خیلی برات خوشحالم ... باتم آرزوی موفقیت نمیکنم.. چون با این طرز فکر هستی .. آقا دست راستتون رو سر ما :)

مهتاب شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ب.ظ http://paradise.blogsky.com

معلومه امسال سرت خیلی شلوغ خواهد بود، هرچند که از رو چیزایی که نوشتی سالی هم که گذشت حسابی Busy بودی. هرچند که نخواسته بودی کسی برات آرزوی موفقیت کنه اما من آرزو میکنم که بخواهی و به اهدافت برسی و همیشه همینجوری در مورد خواسته‌هات مصمم و ثابت قدم باشی.
در مورد لوگوی گوگل هم من دیدم که لوگوی نوروز رو گذاشته بود. نمیدونم چندم عید بود. تو گوگل عادی نبود اما وقتی میرفتی تو گوگل فارسی لوگو عوض میشد.

پریسا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ب.ظ http://alaleyesokot.parsiblog.com

سلام
سال نوتون مبارک
خوب چون خیلی موفقید دیگه چیزی نمیگم
خوشالم ترکی بلدید
خوب درمورد اون وبلاگم چیزی نگفتید یه سر اینجا بزنیدلطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد