من چمه!؟

-          هفته پیش که رفته بودم برای مصاحبه با ایرانسل، چند نفر هم منتظر بودن تا مصاحبه کنن. رفتم نشتسم و منتظر بودم که یه خانمی اومد کنارم نشست و شروع کرد به پرسیدن اینکه شغلت چیه، برای چی اومدی، حقوقت چقدره و از این حرفها! چند تا سئوال می پرید، بعد خیره می شد به زمین و بعدش چند دقیقه فکر می کرد و دوباره سئوال می پرسید! رفتم مصاحبه دادم و اومدم و از اون خانم هم خداحافظی کردم. ازم آدرس ایمیلم رو خواست و بهش دادم. فردای اون روز، دیدم برام ایمیلی اومده و توش نوشته که " من دوستت دارم!! از همون لحظه که دیدمت فهمیدم پسر خوبی هستی و ..." براش ایمیل زدم و نوشتم که به عشق در یک نگاه اعتقادی ندارم!

-          سانی جدیدا تماسش رو باهام بیشتر کرده! امروز صبح هم بهم زنگ زد. بهش گفتم که حرفهاش اصلا منطقی نیست و من به هیچ وجه نمی تونم بپذیرم که از من بخواد منتظرش باشم و خودش هیچ کاری نکنه! بهش پیشنهاد دادم چند تا کتابی که فکر می کردم توی تصمیم گیری بهش کمک می کنن بخونه و هر چه سریعتر تصمیم بگیره!

-          یکی از خواننده های وبلاگم هم بهم پیغام داده بود و سئوالی درباره کلاس زبان پرسیده بود. براش ایمیل فرستادم و جوابش رو دادم. امروز هم باهاش چت کردم. بعد از چت هم با هم تلفنی صحبت کردیم. فکر می کنم خانم منطقی باشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ

اون می خواست باهات دوس شه کلاس زبان یه بهونه بود
من به موارد زیادی برخوردم این متداولترین روش دختراس

خیلی ممنون! مثل اینکه شما هم می خوای دوست شی! بد نبود یه آدرس ایمیلی یا شماره تلفنی می نوشتی، حتما این افتخار رو بهت می دادم!!! در ضمن،‌ مگه دوست شدن بده!؟ و اینکه ازت یه خواهشی دارم. لطفا روشهای دیگه ای که دخترها به کار می برن برام بنویس تا یاد بگیرم و مثل شما با تجربه بشم!

گوارا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

فقط می تونم بگم مهمونهای این جزیره خیلی جالبن‌ و یکم حسود! :)

حالا چرا حسود! الحسود لا یسود!

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ب.ظ

جواباتو یکی یکی می دم اعتقادی به دوستی اینترنتی ندارم
مگه همه اونایی که نظر می دن وب اگه نداشتن ایمیلی از خودشون جا می ذارن
شاید بعدا یه دوره فشرده واست گذاشتم
اونایی که می خوان ناشناس بمونن دارن صادقانه نظر میدن
اینم یه تجربه

سلام. اگه دوستی غیر اینترنتی هم می خوای می تونی بگی! بی صبرانه منتظر برگزاری کلاسهای آموزشی شما هستم!

[ بدون نام ] جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ق.ظ



من کی گفتم دوس می خوام پشت سر هم تکرار می کنی

بی صبرانه منتظر برگزاری کلاسهای آموزشی شما هستم!

من گفتم شاید _انگاری معلم مفت می خوای
_________________________________

اولا برخی وبلاگرهای بی تجربه هنوز نمی دونن تو قسمت نظرات نباید دخالت کنن
اون قسمت برا نظر دهند هاس نه وبلا گر
اینو سوتی دادی
دویما اگه این کارو می کنن اقلا بی طرف باشن وذهنیت خودشونو در دفاع از شخص یا اشخاص خاصی اینجا بازتاب ندن

[ بدون نام ] یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:47 ب.ظ


من پیشنهاد می کنم یه قسمت از وبتونو به بخش دوست یابی اختصاص بدید ( با روحیه شما سازکاره )

بی صبرانه منتظر برگزاری کلاسهای آموزشی شما هستم!

من گفتم شاید _انگاری معلم مفت می خوای
_________________________________

اولا برخی وبلاگرهای بی تجربه هنوز نمی دونن تو قسمت نظرات نباید دخالت کنن
اون قسمت برا نظر دهند هاس نه وبلا گر
اینو سوتی دادی
دویما اگه این کارو می کنن اقلا بی طرف باشن وذهنیت خودشونو در دفاع از شخص یا اشخاص خاصی اینجا بازتاب ندن

سلام!
اولا من عادت ندارم در مورد چیزی که بلد نیستم افاضه فضل کنم! در مورد دوست یابی هم اگه موافق باشی می تونیم با همکاری هم این کار رو بکنیم. در مورد قسمت نظرات هم به نظر می رسه که قبا از شما، طراحان این سایت به ذهنشون رسیده که یه قسمت پاسخ به نظرات رو قرار بدن!
در مورد نکته آخر هم بگم که من راه خودم رو می رم! حالا اگه کسی تو این راه با من دوست شد،‌ به نفعش شده! به خاطر نظرات و حرفهای این و اون راهم رو عوض نمی کنم. قبلا هم تو وبلاگم نوشتم که اینجا دنبال دوست نیستم. فقط خاطراتم رو می نویسم ولی این به این معنا نیست که اگه امکانی پیش بیاد،‌ بی خیال از کنارش بگذرم!

سها سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ق.ظ http://satgin.blogfa.com

به نام خدا
سلام. واقعا که بعضیا چقدر بیکارن. میخواستی بگی تو فوضولی حقوقم چقدره؟ اینم یه جورشه دیگه بعد از دونستن حقوق و رشته و آدرس منزلو این چیزا با یه نگاه شیفته میشن!!!!!!!!!!!!

دیگه من این روشو نمی دونستم! آخه مگه عاشق شدن الکیه؟

ساسان چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ

hot dialogue
hot...hot...hotfull

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد