JOY

سلام

مدتی بود که نمی نوشتم. یه مدت هم بلاگ اسکای اشکال داشت. الان اومدم در خدمتتون باشم.

شیرینترین اتفاقات در این چند روزه برام پیش اومده که امیدوارم برای همه شما هم پیش بیاد. از وقتی تصمیم گرفتم که بعضی حرفها را بزنم(حدود 2 هفته پیش) تا الان حس و حال خوبی دارم.

قول داده بودم در مورد دوستم JOY براتون حرف بزنم. ان شاءا... عکسهاش رو هم می ذارم اینجا ببینید. اول از همه بگم که JOY یه دوست خوب و مهربونه که البته جای مادر من هم هست!! 69 سالشه و در کالیفرنیا زندگی می کنه. شوهرش TIM فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه استانفورده! مادرش Eve که هشتاد و چند سالشه نزدیک اونا زندگی می کنه! دخترش Cybele کارگردان تاتره و زندگیش از این راه می گذره! یه برادر داره به اسم Dorwin که 44 سال در ناسا کار کرده و ...

JOY قراره که شهریور ماه بیاد ایران! قراره با هم بریم شیراز و اصفهان و مشهد و تبریز و آستارا و احتمالا یزد یا همدان! مدت اقامتش در ایران 14 روزه و برنامه سفرش رو هم من تنظیم می کنم. خیلی امیدوارم که بهش خوش بگذره! هر کسی می تونه کمکم کنه تا ایران و ایرانی رو براش بهتر بشناسونم، بهم بگه که از کمکش استفاده کنم. در ضمن اگر کسی پارتیی داره که در کم کردن خرج سفر موثره، بسم ا...

فعلا همین کافیه. عکسها و اطلاعات بیشتر بمونه برا بعد. فعلا بای!