تموم شد

من و سانی برای هم تموم شدیم. بعد از چند هفته، فرصتی شد تا با سانی تلفنی صحبت کنم و حرفهای نهاییمون رو بزنیم. با توجه به شرایط ازش خواستم که دیگه همدیگه رو فراموش کنیم و اسمی از هم نبریم. البته خود سانی هم به این نتیجه رسیده و ما این تصمیم رو عملی می کنیم ولی عشق بین ما هیچوقت از بین نمی ره و سانی برای من همیشه وجود خواهد داشت. بهش گفتم که به زودی با یه دختر دوست می شم و سعی می کنم سانی رو فراموش کنم. این اتفاق هرگز نمی افته ولی بهتره فکر کنه که فراموشش کردم. براش بهترین آرزوها رو دارم و امیدوارم تو هر راهی که می ره خوشبختی و شادی و سلامتی همواره در کنارش باشه!

خداحافظ عشق بی نهایت من!‌ خیلی دوستت داشتم و دارم و باور کن که کسی رو به اندازه تو دوست نخواهم داشت. تو هیچوقت برای من تموم نمی شی ولی بهتره ندونی که فراموشت نکردم. خداحافظ!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ب.ظ

خداحافظ عشق بی نهایت من؟پس شما هم عاشق شدی دیدی همه حرفات همش حرفه.خوشحالم که مزه عشق را چشیدی

این عشق بی نهایت با اون عشقی که تو فکر می کنی فرق داره! من حتی اگه عاشق هم باشم، بسیار منطقی ام! شما هر جور راحتی فکر کن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد