سال نو مبارک

اولا سال نو رو به همه تبریک می گم. امیدوارم سال جدید سالی همراه با موفقیت و سلامتی و شادی برای همه باشه. ثانیا اینکه امروز عازم یه سفر چند روزه هستم و بعد از اینکه برگشتم، خیلی حرف دارم واسه گفتن!
در ضمن این اولین باره که تو سه روز گذشته به اینترنت متصل می شم. گاهی وقتها دوری از این چیزا آدمو خیلی آروم می کنه!

باز هم سال نو رو تبریک می گم. امیدوارم سال جدید برای من هم نوید دهنده موفقیتهای بزرگ باشه!‌به امید خدا.
نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ق.ظ

salam sale no mobarak.omidvaram saly khoob va sarshar az movafaghiat dashte bashy va emsal dige yeki ro
peyda kony ke az tanhaii daret biare.khosh begzare.bye

مینا چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:29 ق.ظ http://nilofare-mordab.blogsky.com

سلام عزیز .خوبی ؟ عیدت مبارک.سال خوبی داشته باشی.وقت کردی به وبلاگ من هم سر بزن.

دخترکی از دیار غربت چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ق.ظ http://sepide.blogsky.com

سلام من هم سال نو رئ بهت تبریک میگم و برات بهترینها رو آرزو میکنم من بر عکس ستاره میگم امیدوارم یکی تو رو پیدا کنه تا دو طرف از تنهائی بیاین بیرون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد