شبهای روشن!

باز هم قسمتی از دیالوگهای فیلم شبهای روشن!

همینه دیگه! راستشم که بگی کسی باور نمی کنه!

واسه آدمی مثل من شاید خیلی پیش نیاد تا بتونه از وسط خیالاتش بزنه بیرون! از این گذشته، فقط عشق نیست، پول هم لازمه!

زندگی این جوریه، چون آدما اینجورین. زندگی با آدما معنی پیدا می کنه.

فقط گاهی فکر کردم خودت از رازت مهمتری!

همه فکر می کنن اگه حس واقعیشون رو نشون بدن، همه چی به هم می ریزه! هیچ کس حرف دلشو راحت نمی زنه!

فکر نمی کنی آدما واسه مخفی کردن احساسشون دلیل دارن!

دلیلشون از هم دورشون می کنه! چه دلیلی از عشق مهمتر؟

وقتی حواست نیست، زیباترینی! وقتی حواست هست، فقط زیبایی! حالا حواست هست؟

با صد هزار مردم تنهایی، بی صد هزار مردم تنهایی!

مرگ را پروای آن نیست که به انگیزه ای اندیشد. زندگی را فرصتی آنقدر نیست که در آیینه به قدمت خویش بنگرد یا از لبخند و اشک یکی را سنجیده گزین کند. عشق را مجالی نیست حتی آنقدر که بگوید برای چه دوستت می دارد. سرو
لرزانی که راست وسط چهارراه هر ور باد ایستاده بود.

اما نمی دانی چه شبهایی سحر کردم، بی آنکه یکدم مهربان باشند با هم پلکهای من! در خلوت خواب گوارایی! وآنگه گه شبها که خوابم برد، هرگز نشد کاید به سویم هاله ای یا نیم تاج گل از روشنا گلگشت رویایی، در خوابهای من!

تو حالت بد نمی شه، چون آدم خودخواهی هستی!

فراموش کردن تو تنهایی راحت تره!

زنا تحمل رقیبو ندارن!

اگه دوست داشتن یه آدم غایب بتونه یه همچین اثری داشته باشه، دوست داشتن کسی که همراه آدمه باید خیلی عمیقتر باشه! این درسیه که تو به من دادی.

تنها نشسته ام و حواسم نیست که دنیا با من است.

دارم خیالاتمو دور می ریزم تا جا واسه تنها واقعیت زندگیم باز بشه!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ http://paradise.blogsky.com

عجب فیلمی بوده که اینهمه رو تو تاثیر داشته! من اصلاْ راجع بهش نشنیده بودم. مشخصات فیلم رو بده منم برم ببینمش.

فیلم شبهای روشن. همه جا می تونی پیداش کنی. با بازی هانیه توسلی و هادی احمدی. من از دستفروشهای میدون انقلاب خریدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد