لندن

لندن واقعا یه شهر خیلی بزرگ و زیباست. به جاهای مختلفی تو شهر رفتم و قصر باکینگهام، رودخانه تایمز، بیگ بن، کلیساهای مختلف و موزه بریتش و ... رو دیدم. هنوز هم از دیدن زیباییهای اینجا لذت می برم و تنها مشکل غذای بد رستورانها و گرانی هست. با همه اینها لندن جاییه که باز هم بهش سر خواهم زد. یه شهر خیلی زیبا و گرون!

دوباره آکسفورد

بعد از ۴ روز بالاخره تونستم به اینترنت وصل بشم. راستش ما تو یه شهرک توریستی اطراف آکسفورد هستیم که دسترسی به اینترنت نداره و فقط زمانی که تو سوفوس هستیم می تونیم با خواهش و تمنا به اینترنت وصل بشیم. امروز با بچه ها اومدیم آکسفورد و بالاخره یه ساندویچی اسلامی پیدا کردم و دلی از عزا درآوردم. الان هم تو یه کافی نت تو آکسفورد هستم. شام رو خوردیم و داریم ول می گردیم. نکته جالب اینه که هوا اینجا خیلی دیر تاریک می شه و خیلی زود روشن می شه! ساعت ۱۰ شب هوا هنوز روشنه و صبح ساعت ۴ هم همین طور. هوا هم تا حدودی سرده و ما با لباس گرم بیرون می آییم.
دوستای خیلی خوبی هم پیدا کردم. دیشب هم با چند تا از رییس روسای سوفوس رفتیم شام تو یه رستوران تایلندی که اصلا نتونستم چیزی بخورم. انصافا تجربه بسیار جالبی شده و امیدوارم باز هم از این فرصتا گیرم بیاد تا بتونم به تجربیاتم اضافه کنم. جمعه می رم به سمت لندن! جای همتون خالی.

آکسفورد

سلام. من الان آکسفورد هستم. در شرکت سوفوس! بعدا بیشتر می نویسم!

ویزا

یکشنه رفتم دنبال ویزا، کاری از پیش نبردم. آخه مدارکم کامل نبود. سه شنبه هم رفتم ولی دیر رسیدم و بهم شماره ندادن ولی امروز صبح زود ساعت ۵/۴ بیدار شدم و حدود ۵ بود زدم بیرون. وقتی رسیدم جلوی سفارت،‌ دیدم ۱۰۲ نفر جلوتر هستند!‌! منو باش که خیال می کردم زود اومدم. خلاصه کلی وایسادیم و رفتیم تو. مصاحبه هم سخت نبود و در نهایت با صدور ویزا موافقت شد و قرار شد پانزدهم خرداد برم ویزا بگیرم.
چون ویزا اوکی شد اینجا نوشتم و گر نه ...