بیچاره مجردها

بیچاره مجردها

اولا بگم که هر کی مجرده نباید تفریح کنه! البته دختر مجرد ایراد نداره تفریح کنه، فقط پسر مجرد! پسرای مجرد باید تو هوای سرد دنبال یه جایی بگردن که بهشون غذا بدن! ماجرا از این قراره که:

پریشب با بچه ها رفتیم فرحزاد. البته بحث های زیادی بود که کجا بریم، یکی می گفت بریم سینما، اون یکی می گفت دربند بهتره و ... و البته بنده اعتقادم بر این بود که بشینیم خونه فیلم ببینیم یا اینکه بگیریم بخوابیم!! بالاخره تصمیم شد که برن فرحزاد و به اصرار حسن ما هم رفتیم. کاری ندارم که خودمون رو چه جوری رسوندیم و راننده تاکسی واسه دو قدم راه 1000 تومن ازمون گرفت. وقتی رسیدیم چون قرار بود شام رو بیرون بخوریم خواستیم بریم تو یکی از این رستورانها که گفتن مجرد راه نمی دن! حالا روش نمی شد بگه پسر مجرد راه نمی دن! چون دخترهای مجرد می رفتن تو! به هر حال چند جا رفتیم و همین قضیه تکرار شد. به بچه ها گفتم که دیگه چاره نداریم. ببینید این مملکت چقدر باحاله که مجبورت می کنه متاهل بشی. گفتم بریم سریع متاهل شیم برگردیم. واقعا هم این جور کارها باعث می شه که خیلی ها مجبور شن همونجا متاهل بشن حتی برای یه چند ساعت. به هر حال در حالی که داشتیم می خوندیم و راه می رفتیم رسیدیم به رستوران دره طبیعت و اونجا هم گفتن که مجردها باید بیرون بشینن! باز جای شکرش باقی بود. رفتیم دیدیم فرشهای بیرون بر اثر بارش بارون خیس بید. دیگه یارو مجبور شد اجازه بده که بریم داخل. رفتیم و دیزی زدیم و بعدش معتادامون قلیون کشیدن و ما چای خوردیم و برگشتیم.

نتیجه می گیریم که هر موقع خواستیم بریم جایی حال و هوایی عوض کنیم باید سریع متاهل بشیم وگرنه کلی باید بگردیم تا جایی برای نشستن پیدا کنیم، اون هم اگه شانس بیاریم دیشبش بارون اومده باشه! البته اگه دختر باشیم ازین مشکلات نداریم. راه دوم اینه که به طور کلی و یکباره خودمون رو بدبخت کنیم و متاهل بشیم و دیگه مشکلی حداقل از این جهت نداشته باشیم، گر چه فکر نمی کنم به مشکلات دیگه اش بیارزه!

یه نکته کوچولو هم بگم که از نظر اینجانب ضروری ترین نیاز انسان پوله! اگه باورت نمی شه یه روز کیف پولت رو جا بزار و برو شرکت. مجبور می شی تا 4 بعد از ظهر گشنه و تشنه وایسی تا حسن بیاد برسونتت خونه و برات ناهار بخره! تازه تو شرکت هم تو هیچ بحثی نمی تونی شرکت کنی چون ممکنه قرار بشه یه کاری بکنن و از تو بخوان این کارو بکنی. اگه شانس نیاری و حسن کارش زود تموم نشه یا اینکه حواسش به تو نباشه و تو برای پیدا کردنش مجبور بشی به 100 جا زنگ بزنی و شارژ موبایلت هم در حال تموم شدن باشه دیگه بدتر! حالا باورتون شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر کوچولو یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 01:42 ق.ظ

کی گفته فقط برای پسرهاست! اون روز با دو تا از دخترها رفتیم سینما. خواستیم بریم جلو بشینیم آقاهه گفت اونجا زوجها نشستن مزاحم می‌شین! گفتیم مثلا چی کار می‌کنیم گفت خانوادگیه نه مجردی! مثلا ما هم کلی مثبت بودیم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد