کار

سلام.
کسی کار جدید سراغ نداره؟ یه کار نیمه وقت که پول خوبی هم توش باشه! البته از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد! من دیگه نمی خوام تو این شرکت کار کنم. شورشو درآوردن دیگه! در ضمن هر کاری باشه انجام می دیم. از برنامه نویسی گرفته تا برنامه نویسی!!!(تحت وب! بالای وب! اینور وب! اونور وب!!)
اگه خبری شد بگید.
ممنون.
نظرات 4 + ارسال نظر
ع یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.wxyz.blogsky.com

جوانان از بین کارها و مشاغل فراوان وقتی را هم برای ورزش در نظر بگیرند.برگرفته از سخنان آقا!
نمیدونم جدی گفتم یا شوخی کردم؟!!!!!

در تکاپوی معنا یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:46 ب.ظ

من شما رو میشناسم که بتونم حدس بزنم کی هستی؟
عجیب اینه که تمام اصول ویرایش رو همیشه کاملا رعایت کردی و هیچ جا نشانی از بی توجهی دیده نمیشه. تا حالا در هیچ وبلاگی این دقت رو در ویرایش متن ندیده بودم.
و عجیب تر اینکه رشته ات ظاهرا کامپیوتره.
خب حالا کی هستی؟

اسکای یا sky دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:51 ب.ظ

کار خودش ورزشه !!!
مگه صاحب وبلاگ - معنا - است که در تکاپوی شناختنش هستی ؟

نوشین ۱۷ سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:18 ق.ظ http://Nooshin17.persianblog.com

سلام واییییییییی ما اگه میتونستیم کار پیدا کنیم یه دونه واسه خودمون جور میکردیم بابا یه چیزی بخواین که شدنی باشه .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد