دیگر شراب هم جز تا کنار بستر خوابم نمی برد

۱- موسسات دولتی به راحتی پول خرج می کنن و در واقع پول رو هدر می دن و خیالیشون هم نیست. یه جا رو می شناسم که زیاد سر می زنم به اونجا. همین دیروز ۲۲۵ تا کامپیوتر کیفی خریدن. ۴ تاش که معلوم نشد چی شد و بقیه اش هم قراره بین مدیران یا ... پخش بشه تا بتونن باهاش اسلاید نمایش بدن. فکر نمی کنم که استفاده دیگه ای ازشون بکنن.

۲- یکی از این تیمسارهای کله گنده صاحب منصب جدیدا تو یه محفل خصوصی گفته که: ما در روز جمعه مورخ ۱۶ خرداد حدود ۴۰۰۰۰۰ هزار خودرو به تهران رساندیم و رومون نمی شه به مقامات بگیم که مردم رفته بودن شمال برای گردش. آخه مثلا رحلت امام بوده!
با یه حساب سر انگشتی و به حساب آوردن اتوبوس ها و وسایل نقلیه دیگر می توان فرض کرد که هر وسیله ای اگر ۵ نفر را منتقل کرده باشد حدود ۲ میلیون نفر در روز جمعه از شمال به تهران برگشته اند. نکنه جدیدا بهشت زهرا رفته شمال!!

۳- فشار جامعه بین المللی بر ایران در روزهای اخیر زیادتر شده و با این وضع بعید نیست که به ایران حمله نظامی بشه! ولی به نظر من تا انگلیس رو داریم غم نداریم!! در ضمن ما هیچوقت نتونستیم به این روسیه اعتماد کنیم. هنوز هم می گم که روسیه قابل اعتماد نیست.

۴- می گن مردم چین همیشه از شرایط سخت با موفقیت بیرون می آن. مثل همین سارس. به نظر می رسه که این حرف هم داره درست از آب در می آد.

۵- این ورزشگاه آزادی دیگه ورزشگاه نمی شه. معلوم نیست چقدر توش خوردن و چقدر از این بودجه زبون بسته باد هوا شده. البته باد هوا به معنی اینکه رفته تو جیب آقایون. ولی انصافا تیم امید خوب بازی کرد. مایلی کهن هر تیمی رو که بگیره خوب کار می کنه و اون تیم همیشه هجومی بازی می کنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
در تکاپوی معنا پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:46 ب.ظ

ز خود تهی شدگان گرنه از تو لبریزند
دگر برای چه آغوش کرده ای ما را
--------------
همیشه وضع همینه.

نوشین ۱۷ پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:02 ب.ظ http://Nooshin17.persianblog.com

سلام چه شعر قشنگی «پرکن پیاله را کین جام آتشین .....
»من جنگ نمیخوام :(((((((((((((((((((((((((((((((((اه دیگه ازجنگ ننویسین ...درمورد ورزشگاه آزادی هم باهاتون موافقم دیگه ورزشگاه بشو نیست

نوشین ۱۷ جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 05:17 ب.ظ http://Nooshin17.persianblog.com

سلام راستی اگه رفتین مشهد سفارش ماروهم بکنین بطلبه مارو ؟؟؟؟؟:(

منصوره شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:50 ق.ظ http://mansooreh.persianblog.com

ااااااااااااوووووووووووو ااااااااااااااااااههههههههههه!!! یه کم هم امیدوار کننده بنویس!

مرجان شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:23 ب.ظ http://tarkhoun

بابا انگلیسی ... باید قشنگ باشه برای همین خوندنش رو بعدا می ذارم تا اگه کلمه ای رو بلد نبودم پیدا کنم... تو هم سیاسی شدی ؟ منم باهات موافقم تا پاپا انگلیس هست ما یتیم نمی مونیم ... باهات واقعا موافقم ... تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد