سلام

فراق، تو بی سبب نیستی

به راستی سلط کدام قصیده ای ای غزل

ستاره باران جواب کدام سلامی به خورشید از دریچه تاریک

کلام از نگاه تو شکل می گیرد

خوشا نظربازیها که تو آغاز می کنی!

 

گاهی وقتها لازمه که به خودت استراحت بدی. یه روز نرو سرکار. برو استخر و فوتبال و شنا و .... مثل من. امروز بالاخره فرق بین جکوزی و سنا رو فهمیدم. پنجمین بار بود تو عمرم که می رفتم استخر. قبل از استخر رفتیم فوتبال. تیمسار بود و تقریبا تمامی کله گنده های محل خدمت. بعد از مدتها بالاخره یه کم بازی کردیم. جای همه خالی. بعدش یکی از دوستان مارو رسوند خونه. دعوتش کردم بالا و وقتی اومد دید چهار تا کامپیوتر در 4 گوشه خونه هست و دو تا اتاق پر از کتاب، قیافه اش جالب بود. فکر نمی کردم چیزی غیر از کامپیوتر بتونه انقدر منو سرحال بیاره! به هر حال روز خوبی بود. از این به بعد پنج شنبه ها نمی رم سر کار و فقط می رم استخر و فوتبال و بعدش خواب. البته اگه مثل تصمیم های دیگه ام نشه!

موفق باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرخ جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:07 ق.ظ http://faramarz.blogsky.com/

ای دوست



بیا ملاک دوستیهایمان را بنگریم

و اینکه از دوست باید چه توقعاتی داشته باشیم



دوستی که عیوب ما را با محبت و به خود ما بگوید

بهتر است

یا دوستی که خطاهای ما باعث سرگرمی و تفریح

او شده و ما را به آن تشویق

و یا حتی سکوت نماید

مسلما این شایسته دوستی نیست

نگاه جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:49 ب.ظ http://shouka.blogsky.com

دوست من! قصدم خیر است:
این عاشقانهء زیبایی که از شاملوی کبیر نوشته ای اینگونه است:
مرا
تو
بی سببس نیستی...
.........................................
...

آخرین عیار شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:24 ق.ظ http://soshyant.blogsky.com

سلام.
میدونم با دعای گربه سیاه بارون نمیاد ولی دعا میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد