یا رب این نو گل خندان که سپردی به منش

می سپارم به تو از دست حسود چمنش

 

فیلم  Final destination رو احتمالا دیدید. امروز یه لحظه به اون فیلم فکرکردم و پیش خودم گفتم نکنه سرنوشت ما هم اونجوری بشه! قضیه از این قراره که کامپیوترم روشن بود، رفتم نماز بخونم. وقتی برگشتم مونیتور خاموش شده بود! دست زدم به کی برد که یه دفعه تق! صدای یه چیزی اومد از پشت مونیتور. بعدش دودی بلند شد و مانیتور به رحمت ایزدی پیوست. خوب شد خودمون چیزیمون نشد.

اوضاع اینترنت هم که خودتون می بینید چطوریه! تا بخواد یه صفحه بالا بیاد می رسی به نیمه عمر! مثل مواد رادیو اکتیو!!

در مورد کنکور هم بگم. ما بالاخره نفهمیدیم کنکور امسال سخت بود یا نه!؟ سارا می گه خیلی ساده بود و کلی وقت اضافه آورده و کلی هم اعصابش خورد شده! اکبر می گه سخت بوده! ولی سئوالها رو که دیدم به نظرم آسون اومد. بالاخره باید با سارا موافق باشم دیگه!!

راستی نمی دونم چرا، ولی من این وبلاگ زیتون رو خیلی دوست دارم! اولین جایی که سر می زنم اونجاست. انتخابهای بعدی من هم وبلاگ نوشین، مرجان، ققنوس، وبلاگ خودم، دات نت و ... هستند. البته به وبلاگهای شلمن٬ نارسیس٬ رنگین کمان٬ زهرا و ... هم سر می زنم.

 یه چند تا هم معما بگم و برم.

1- اون چیه که زرده، چهار تا هم چرخ داره؟

2- اون چیه که تابستونا رو درخته، زمستونا تو خونه!؟

3- شباهت شیر و شتر و تیرآهن چیه؟

معماهای سختتر در راهند.

 

دانی کدام خاک بر او رشک می برم

آن خاک نیکبخت که در رهگذار اوست!

 

موفق باشید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرد تنها(نگاه) سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:34 ب.ظ http://shouka.blogsky.com

چه غریب نوشتی...

دختر مشرقی چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:03 ق.ظ http://architectgirl.persianblog.com

کامپیوتر درست شده یا نه؟

سودا چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:48 ق.ظ

khosh halam keh khodet salemi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد