و تو هنوز در فکری

ایستگاه بعد میرداماد. صدای موزیک و... میرداماد. مسافرین محترم، ایستگاه پایانی می باشد. لطفا پس از توقف کامل قطار را ترک کنید.

 

و تو هنوز در فکری. در فکری که چگونه به اینجا رسیدی! نه به ایستگاه میرداماد، بلکه به این ایستگاه زندگیت. از دویدن و راه رفتن بر روی پله های برقی خودداری فرمایید. استعمال دخانیات در تمامی اماکن مترو اکیدا ممنوع است.

 

دقیق که فکر می کنی می بینی به هر چه رسیده ای پدر و مادرت و خانواده ات نقشی اساسی در آن ایفا کرده اند. یاد روزهایی باش که پدرت حتی شبها کار می کرد و به تو هیچ نمی گفت و تنها چیزی که از تو می خواست این بود که درس بخوانی و مایه مباهات او باشی. پدری که حتی حاضر بود از نان شکمش بزند و وسایل تحصیل را برای تو آماده کند. پدری که شاید حتی معنای نمره بیست را نمی دانست ولی شنیده بود که باید از تو بیست بخواهد.

 

برای خروج از خروجیهای سمت راست استفاده کنید. پس تو چرا بریدی؟ چرا جدا زندگی می کنی؟ مگر خانواده ات را دوست نداری؟ فقط به خاطر امکانات، نه؟ روزگاری مادرت به تو افتخار می کرد. هنوز هم افتخار می کند. روزگاری خاله ات را در راه نماز جمعه می دیدی. روزگاری شهر ری را دوست داشتی!! ولی الان دلت سنگ شده. چرا؟

 

شاید مادرت پذیرفته که تو می توانی مستقل باشی! شاید انقدر بهت اعتماد دارند که اجازه می دهند تنها باشی! شاید قرار نیست به خاطر حرفهای دیگران و برداشتهای غلطشان تو را در منگنه بگذارند. آنها تو را دوست دارند و تو آنها را!

آخرش بهم نگفتی چرا جدا شدی!؟

مگه گذاشتی جواب بدم؟

خوب من نظرم رو گفتم.

و از نظرت برای ..... استفاده کردی.

نه! کی گفته؟

....

آقا، چه جوری می تونم برم به خیایون شمس!؟

سوار اتوبوسهای میرداماد می شی و می ری.

ممنون.

یو آر ولکام.

و تو هنوز در فکری.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نوشین۱۷ سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 07:58 ب.ظ http://nooshin17.persianblog.com

سلام دیدیم نظرخواهی اینجا درست شده زودی دوییدیم بگیم هنوز به یاد همسایه هامون هستیم :) نظرخواهی نداشت اینجا چی کارکنیم درمورد جدا شدن ومتسقل شدن واالا نمیدون چی بگم یه جوراییی خوبه یه جورایم خوب نیست

نوشین۱۷ جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:21 ب.ظ http://nooshin17.persianblog.com

سلام کامنتای اینجارو نمیخونین :(

نوشین۱۷ دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 01:43 ب.ظ

اینجارو تعطیل کردین خدای نکرده :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد