چه شود!

روز چهارشنبه بعد از مدتها دیدارها رو تازه کردیم. نظر خاصی نمی تونم در مورد احساس طرفین بدم ولی معتقدم که لازم بود. گرچه حرفهایی داشتیم که زده نشد. جمعه هم با حسن و شبنم و هیلدا و سعید رفتیم جمشیدیه! این وسط مثل اینکه فقط من طفیل اعراس بودم! کاری نمی شه کرد، فعلا به حکم سرنوشت باید همین جوری بریم و تیکه های بقیه رو تحمل کنیم! شام خونه سعیدینا دعوت بودیم! چه خبر بود! حامد هم اونجا بود و کلی شکایت می کرد که چرا نرفتیم آستارا!؟ شب خوبی بود.

فیلم های مصائب مسیح و مارمولک رو دیدم! دارم به این نتیجه می رسم که هیتلر آدم خوبی بوده که این یهودیهارو سوزونده! آخه این چه بلایی بود که بر سر حضرت عیسی آوردن؟ خداییش گاو هم از این کارا نمی کنه! الان هم که یهودیها به فلسطینی ها زور می گن! خدا این یهودیها رو از چی آفریده؟ یا شاید ما اشتباه فکر می کنیم؟ گر چه اعتقاد دارم که خوبی و بدی به دین نیست ولی با دیدن این فیلم یه کم نظرم عوض شد.

امروز(شنبه) بارون باحالی می زد! از شرکت تا ایستگاه مترو زیر بارون پیاده رفتم و اشعار ارغوان و آبی، سیاه، خاکستری رو می خوندم:

ارغوان، شاخه همخون جدا مانده من!

.....

وای باران، باران، شیشه پنجره را بارن شست!!

 

راستی، تازگیا معلوم شده که من تو دانشگاه عاشق یه دختری بودم که حسن و علی هم عاشق همون دختره بودن! بین من و حسن دعوا شده و من زدم دندون حسن رو شکستم! علی هم با سنگ من و حسن رو زده تو دانشگاه!! وقتی هم که حسین ا... کرم اومده بود دانشگاه، با سنگ زدم سرش رو شکستم! و کلی اتفاق دیگه که وقتی فکر می کنم اصلا یادم نمی آد! از حسن هم پرسیدم ولی می گه هیچ وقت دندونش نشکسته یا اینکه عفونت نکرده! چه می دونم! شاید ما حواس پرت شدیم!

تا اونجا که یادم می آد تو دانشگاه فقط از یه دختری خوشم می اومد که هیچ وقت هم بهش نگفتم و فکر می کنم سرجمع 2 ساعت در کل دوران دانشگاه باهاش حرف زدم! البته در مورد علاقه ام باهاش هیچ حرفی نزدم! خوبه اینجوری بودیم و گرنه کلی حرفهای دیگه پشت سرمون در می اومد! تو دانشگاه ما از دو متری دختر که رد می شدی با تیر می زدنت!!

دختر جماعت همینه دیگه! مردیم و زنده شدیم ولی یه دختر ندیدیم که عقلشو به کار بندازه! نمی دونم چرا دخترا حماقت رو دوست دارن! حتی اونایی که ادعای فیمینست بودن و منطق و ... می کنن! خیلی سعی می کنم تو دخترایی که می بینم یکی رو پیدا کنم که مشخصه بارزش زیبایی یا زنانگیش نباشه! زهی خیال باطل!!

 

تا کار به جای باریکتر نکشیده تموم کنم بهتره!

موفق باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
روبرتو یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:14 ق.ظ http://roberto-roberto.persianblog.com

ببینم کسی این وسط زنده موند حالا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد