نکات

چند تا نکته هست که گفتنش خالی از لطف نیست!
۱- یکی از با استعدادترین دوستانم که در بهترین دانشگاه ایران درس می خوند، انصراف داد. وقتی ازش پرسیدم چرا!، به طور محترمانه گفت که به تو ربطی نداره و من گوسفند نیستم و خودم می دونم چیکار دارم می کنم! ازم خواست به پدر و مادرش چیزی نگم! کاملا متاسفم! می تونست ۶ ماه صبر کنه و با مدرک لیسانس از دانشگاه بره بیرون!!‌ از نظر ایشون من گوسفندم که کار ایشون رو تایید نمی کنم! من موندم که چرا این همه گوسفند داریم تو دنیا ولی از هر کی می پرسی می گه گوسفند نیستم!
۲- این شبکه دوستان اورکات خیلی جالبه! پریروز حسن دعوتم کرد و عضو اورکات شدم. نکته جالب اینه که همه با اسامی اصلیشون تو اورکات عضو شدن و کسی با نام مستعار وارد نمی شه! الان ۵ تا دوست دارم!
۳- شرکت قبلیمون که سال ۷۹ کار می کردم،‌ هنوز منتظر جواب منه! راستش بررسی کرد دیدم اینا هم پسته می خوان و هم شکر!‌ فکر کنم یه کم سخت باشه!
۴- دیروز یکی از بچه مثبت های دوره دانشگاه رو تو شهر ری دیدم! کسی که همش به فکر برگزاری کلاسهای قرآن و امر به معروف و نهی از منکر بود! ازم آدرس ایمیل یاهو خواست تا باهام چت کنه! و تعریف می کرد که تا حالا با آی دی دخترانه خیلی ها رو سر کار گذاشته!

فعلا همین!
موفق باشین
نظرات 3 + ارسال نظر
علی وثوق پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:52 ق.ظ http://alivosogh.blogsky.com

سلام با بلاگت کلی حال کردم میشه لینک من بزاری مرسی

باران پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:11 ق.ظ http://shamlo.blogsky.com

تا تو باشی به ظاهر اعتماد نکنی ...

امیر یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ق.ظ http:///blackblob.persianblog.com/

سلام
آقا من مطالب شما رو خوندم ... جالب بود
فقط یک سئوال و احیانا یک خواهش داشتم آیا برات مقدور هست که من را به سایت اورکات دعوت کنی من بسیار مایل هستم که در آنجا عضو بشم ولی تا آلان نتوانستم کسی را ژیدا کنم
ممنون می شوم اگر من را دعوت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد