مسافرت

بعد از اینکه امتحان دوم Sophos رو قبول شدم، به یه مسافرت کوتاه رفتم! قصدم این بود که به خیلی جاها سر بزنم ولی فقط تونستم تبریز رو بگردم! تبریز با تعریفهایی که ازش شنیده بودم جور در می اومد. شنیده بودم که تبریز شهر تمیز و باحالیه و وقتی تو شهر دور زدم همه چی رو به عینه دیدم. خیابان شانزالیزه تو ولیعصر هم خیلی باحال بود. شاه گلی و بام تبریز و ... رو هم دیدم. کافی نتهای تبریز هم بسیار باکلاستر از تهران هستند. در مورد دخترهای تبریزی هم که زبان از تعریف محاسنشون قاصره! انصافا تبریزیها زیباترین دخترها رو دارن و البته می گن که خیلی با سلیقه هم هستن! نمایشگاه کامپیوتر هم سری زدم که البته از لحاظ فنی چندان پربار نبود. تو شاه گلی هم یه تصادفی کردیم ولی رفتارها بعد از تصادف بسیار عالی بود!
دیگه تعریف نکنم. من که تصمیم گرفتم از تبریز ازدواج کنم. به مادرم گفتم با تبریزیها بیشتر آشنا بشه، شاید بخت ما هم باز شد!
اما از نظرات اطرافیان در مورد تبریزیها بگم که مردم شهرهای اطراف تبریز عقیده دارند که تبریزیها بسیار زرنگ، بد آدرس، فارس دوست، آب زیر کاه و مغرور هستند! می گن که تبریزیها خودشون رو خیلی باکلاس می دونن و ترکهای دیگه رو قبول ندارند. البته همه بدون استثنا از محاسن دخترهای تبریزی می گن و دعوتت می کنن که باهاشون فامیل بشی. می گن دخترهای تبریزی خیلی با سلیقه و اقتصادی هستند. بلا استثنا همه یا زنداداششون و یا یکی از فامیلاشون رو که تبریزیه مثال می زنن! ما که دهنمون آب افتاد!
باور نمی کردم تبریز انقدر تمیز و زیبا باشه! به فکر هستم که در اولین فرصت دوباره سری به تبریز بزنم. شاید هم رفتم اونجا ساکن شدم. از چند تا شرکت کامپیوتری تبریز دعوت به همکاری شدم! آب و هوا هم بسیار عالی بود. شبها حتما باید لحاف می کشیدم روم تا سردم نشه!‌ در ضمن نمی دونید که کشیدن لپ مادربزرگ چقدر حال می ده!

نظرات 3 + ارسال نظر
نويد دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:58 ب.ظ http://nikkar.blogsky.com

درود بر شما دوست گرامی

من نوید هستم و از وبلاگ نیک کار مزاحمتون میشم

وبلاگ خیلی خوب . پر محتوا . و زیبایی رو فراهم آوردید که باید بگم

به قول بچه ها گفتنی دمتون گرم

لطفا" بر من هم منت نهاده و به تارنمای این بنده حقیر هم نیم نگاهی بیندازید

نظری بدهید و ... ( وای چقدر پر حرفی کردم )

ببخشید من پول ندارم چون خودم هم نیازمند یاری سبز هستم

ببخشید سرتون رو درد آوردم .... منتظرم .... خدانگهدار

همیشه بهار دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:56 ب.ظ http://ashegh-mashogh.blogsky.com

جالب بود .. من که تا حالا تبریز نرفتم ولی تعریفشو زیاد شنیدم ..

مهسا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ

سینا پس به این نتیجه رسیدی تبریز شهره خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد