غریب

غریب توی غربت
نگی چی شد محبت
تقصیر آدما نیست!

از همه کسانی که به بنده در مسنجر یاهو پیغام دادن و جوابی دریافت نکردن، معذرت می خوام. با اینکه می دونم کسی از پیغام دهنده ها اینجا رو نمی خونه ولی وظیفه خودم می دونم که معذرت خواهی کنم. من هنوز هیچ پیغامی رو نخوندم و احتمالا هم نمی خونم. مسنجر رو uninstall کردم و فعلا قصد ندارم نصبش کنم. شاید هم هیچوقت نصب نکردم. از دوستانی که می خوان از حال من با خبر باشن خواهش می کنم برام ایمیل بزنن و در اولین فرصت به ایمیلها جواب خواهم داد. البته ممکنه اولین فرصت یه هفته بعد باشه!

اگه اوقات فراغتی پیدا شد ( استغفرا...) حتما قسمت زیادیش رو صرف جواب دادن به دوستان خواهم کرد. خوش باشید و به قول حامد که همش گیر می ده: شیرین کام باشید؟!

در ضمن، بلاگ رو خواهم نوشت. مثل گذشته! اینجا تنها جاییه که می شه هر چی دلت خواست بگی! بدون اینکه نگران ناراحتی این و اون باشی! اینجا رو برای خودم می نویسم. هر کسی هم اینجا رو می شناسه، می خونه یا از روی اتفاق به اینجا سر می زنه، قدمش روی چشم. ولی من نه به کسی لینک می دم و نه از کسی لینک می خوام. هر کسی هم لینک داد، منتی نیست و خودش دلش خواسته و لینک داده!

با آرزوی موفقیت برای همه دوستان
نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:04 ق.ظ http://dardeshgh.blogsky.com

عشق مخصوص تماشاست اگر بگذارند و تماشای وبلاگ تو زیباست اگر بگذارن سلام وبلاگ زیبایی داری من وبلاگمو دوباره ساختم مطالب گذشته پاک شد ممنون می شم بهم سر بزنید اگر مایل بودیدتبادل لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد