بانک تجارت

دیگه تصمیم گرفتم در مورد دخترا تو وبلاگم چیزی ننویسم. گر چه فکر می کنم این تصمیم خیلی هم عملی نشه ولی سعی خودمو می کنم. متاسفانه وقتی در مورد دخترها می نویسم، برداشتی که از نوشته هام می شه اینه که به چیزی پایبند نیستم و دلم پیش دخترهای مختلفه! در حالیکه اصلا با هیچکدوم از این دخترهایی که اسمشون رو تو وبلاگم آوردم، ارتباطی فراتر از یک ارتباط دوستانه نداشته ام. فکر می کنم تنها دو نفر از کسانی رو که نام بردم، رو در رو دیده باشم و بقیه رو فقط از طریق چت یا خیلی به ندرت از طریق ارتباط تلفنی می شناسم. باز هم تاکید می کنم که این وبلاگ فقط برای بیان حرفهای دلم و نوشتن خاطرات درست شده و هیچ ارزش قانونی دیگر ندارد!! در ضمن از اینکه احساسم رو نسبت به کسی بیان کنم نمی ترسم!‌ ممکنه احساس کنم که کسی رو دوست دارم یا از کسی بدم می آد.‌ این حرف به این معنا نیست که کسی رو که ازش خوشم می آد حتما دوست دختر منه! بابا این تفکرات دیگه مردن!‌

امروز برای مناقصه بانک تجارت، رفته بودیم دفتر انفورماتیک بانک تجارت. جلسه شروع شده بود و همه داشتن سئوالاتشون رو می پرسیدن. ما سئوال خاصی نداشتیم ولی باید می رفتیم تا وضعیت شرکت کننده ها رو ببینیم. جلسه به سمتی پیش رفت که همه شرکت کننده ها گفتن که از شرکت در مناقصه انصراف می دن! ظاهرا پشت پرده خبرهایی هست. یه پروژه 5 میلیون دلاری رو به همین راحتی که نمی دن به شرکتهایی مثل ما! خیلی ها هستن که باید بخورن!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:10 ب.ظ

چی شده مگه که ؟
تو یه بار نوشتی حرف دلتو نمی زنی دو خط بعد نوشتی می زنی
اگه هدفت اینه که تو وب لاگت که مال خودته باید حرف دلتو بزنی پس نباید کسی مانع هدفت بشه

حرف دلمو می زنم ولی متاسفانه خواسته یا ناخواسته خواننده های وبلاگم زیاد شدن!‌ و این باعث می شه یه مقدار حریم خصوصی من زیر سئوال بره!‌ گر چه چیزی برای پنهان کردن ندارم ولی به نظر می رسه هر راستی نشاید گفت!

پریسا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ب.ظ http://ashkesorkh.blogsky.com

سلام
خیلی عالیه نوشته هاتون
خوشال میشم اگه نظرتونو بدونم
ضمنا من لینکتون کرده ام دوس ندارید بگید حذف کنم
اخه از نوشته هاتون خوشم میومد
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد